فقط ثروت را دوست دارم
فقط ثروت را دوست دارم
دانشمند ثروتمندی با ثروتی بی نهایت باور ندارید بخوانید

کاهش تخلفات و تصادفات جاده ای و درون شهری رانندگی: طبق تحقیقات انجام مجزات تخلفات رانندگی نه چنان موثر نبوده که برخی افراد دارای تمکن مالی و یا غیره بعد از مدتی برایشان عادی می شود و اثرات جریمه علاوه بر ناراحتی و نارضایتی جامعه را بهمراه داشته باعث از ناهنجاری در جامعه می شود و افراد با افراد قانون دچار مشکل می شود ایده من این که بجای جریمه با بهمراه جریمه های افراد دورههای آموزش آشنایی با مجازات ها را بطور تئوری و عملی با استفاده از حقوقدانان بداند اینکار موجب می شود علاوه بر احترام به قانون باعث ایجاد شادابی و کاهش شدید تخلفات گردد

کاهش تخلفات و تصادفات جاده ای و درون شهری رانندگی : طبق آمار ها و پروهش های انجام شده نود درصد متخلفین نبودن آشنایی از قوانین مجازات را علت تخلف خود دانسته و از نظر روانشناسی و جامعه شناسی نیز وقتی افراد مجازاتها را شناخته و عاقبت افراد متخلف را ببینند کاهش شصت درصدی در تخلفات را در پی داشته است ایده من این است که دوره ای کوتاه آموزش قوانین را بصورت تئوری و عملی در دوره دبیرستانی و دانشگاه بصورت یک واحد اجباری یا اختیاری ایجاد که دانش آموزان دانشجویان با قوانین کلی مجازات ها آشنا شوند این روش با توجه به پژوهش ها می تواند تا نود درصد در کاهش تخلفات تاثیر گذار باشد من در این زمینه می توانم دوره های کوتاه مدت آموزشی را طراحی نماییم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهسه شنبه 14 آذر 1391برچسب:, توسط دانشمند ثروتمند ثروتمند
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.